Miksi hautaustoimiston työntekijät eivät esittele itseään, kun he hakevat vainajan pois kotoa?
Tätä ihmetteli Lapin Kansan lukija tekstiviestipalstalla (19.5.).
– Järkyttyneet omaiset toivoisivat hetken aikaa ja vaikka esittelyn, mikä firma asiaa hoitaa, eikä vain ohimennen sanotunut osanoton, kirjoituksessa luki.
"Esiinnyttävä anonyymisti ja arvokkaasti"
Rovaniemeläisen Hautauspalvelu Luoma-aho Ky avaa Facebook-päivityksessään alan protokollaa.