Pesäpallon miesten Suomensarjan pohjoislohkossa rovaniemeläinen Napa-Pesis ja Simon Kiri otattivat ensimmäistä kertaa yhteen tälle kesälle. Rovaniemellä Korkalovaaran pallokentällä sai tuulettaa kotijoukkue, joka voitti tiukkajuoksuisen pelin kolmen pisteen arvoisesti 2–0.
Kiri jäi Rovaniemellä juoksuitta, kun Napa-Pesis kuittasi jaksot 5–0 ja 1–0.
– Ihan ok, hämmästeli Napa-Pesiksen pelinjohtaja Aapo Ahonen.