Miesten en­sim­mäi­nen Lapin derby oli Na­pa-Pe­sik­sen herk­kua, Kirissä har­mi­tel­tiin te­hot­to­muut­ta

Pesäpallon miesten Suomensarjan pohjoislohkossa rovaniemeläinen Napa-Pesis ja Simon Kiri otattivat ensimmäistä kertaa yhteen tälle kesälle. Rovaniemellä Korkalovaaran pallokentällä sai tuulettaa kotijoukkue, joka voitti tiukkajuoksuisen pelin kolmen pisteen arvoisesti 2–0.

Kiri jäi Rovaniemellä juoksuitta, kun Napa-Pesis kuittasi jaksot 5–0 ja 1–0.

– Ihan ok, hämmästeli Napa-Pesiksen pelinjohtaja Aapo Ahonen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä