Vesa Lilja palkittiin FC Kemin parhaana pelaajana kärkiottelussa.
Kuva: Jussi Leinonen/arkisto
Meri-Lapin joukkueet juhlivat itsenäisyyspäivänä makeita vierasvoittoja Pirkanmaalla. FC Kemi kukisti miesten futsal-liigan kärkiottelussa valkeakoskelaisen Mad Maxin 6–4 (3–2) ja Tornion Palloveikot puolestaan Pirkkalan Jalkapalloklubin 5–2 (5–1).
FC Kemi nousi voitollaan liigan piikkipaikalle kahden pisteen erolla Mad Maxiin, jolla on tosin yksi ottelu vähemmän pelattuna.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut