Marika Hara ajoi ja suun­nis­ti sprin­tin MM-kul­taa

Pyöräsuunnistuksen MM-kilpailut jatkuivat sunnuntaina Seinäjoella sprinttikilpailulla. Suomalaiset jatkoivat vahvalla joukkuemenestyksellä, kun Marika Hara ajoi naisten MM-kultaa, ja nuorten naisten sarjassa Kaarina Nurminen otti jo kisojen toisen kultamitalinsa. Lisäksi viisi suomalaista otti podium-sijoituksen kuuden parhaan joukossa.

Naisten kilpailussa Marika Hara ajoi jälleen erinomaisesti, ja sprintin mestaruus on hänen upealla urallaan jo 12:s MM-kultamitali, joista 7 on henkilökohtaista ja 5 viestistä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä