Maail­man­cu­pis­sa de­by­toi­nut Niko Anttola sai tsemp­pi­ter­vei­set Iivo Nis­ka­sel­ta: "Niko on hyvällä tiellä"

Niko Anttola sai sunnuntaina olympiavoittaja Iivo Niskasen kannustukset debytoituaan maastohiihdon maailmancupissa. Visa Ski Team Kemin 19-vuotias Anttola tuli Lahteen tuoreena nuorten MM-mitalistina, sillä perjantaina hän voitti Norjan Lygnassa perinteisen hiihtotavan kympin.

– Tuollaiset meriitit ovat nuorille urheilijoille tärkeitä steppejä. Minullakaan ei ole henkilökohtaista mitalia alle 20-vuotiaissa, joten Niko on hyvällä tiellä, Niskanen sanoi voitettuaan Salpausselällä 15 kilometrin kilpailun.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä