Anass Nasser ja maalivahti Juha-Matti Savolainen tekivät Ylivieskassa maalin mieheen.
Kuva: Jussi Leinonen
FC Kemin Matti Berg on vaativa päävalmentaja.
Kemiläisjoukkue jatkaa lauantain jälkeenkin miesten futsal-liigan piikkipaikalla, mutta ykköskäskyttäjä vaatii pelaajilta parempaa.
– Leikitään liikaa pallon kanssa. Pelin pitää olla aggressiivisempaa, ja pelaajilla pitää olla vieläkin kovempi halu voittaa, Berg evästi neljän viikon tauolle lähteviä suojattejaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut