Liiga panee ovensa säppiin ainakin syksyyn 2025 saakka – Kiek­ko-Es­poo aikoo jatkaa pää­sar­ja­pai­kan ta­voit­te­lua siitä huo­li­mat­ta

"Totta kai toivomme, että tämä päätös ei ole lopullinen."

Helsinki

Miesten jääkiekkoliiga tiedottaa kotisivuillaan, ettei kaudelle 2024–2025 myönnetä uusia liigalisenssejä. Sarjaan voi siis tulla uusi joukkue aikaisintaan syksyllä 2025.

Päätös on merkittävä, sillä Kiekko-Espoo on ilmoittanut aikeistaan hakea liigalisenssiä. Myöskään tulevalla kaudella Mestiksessä pelaavan Jokerien on siis turha haaveilla liigapaikasta ainakaan ennen kautta 2025–2026.

Kiekko-Espoo kertoo kotisivuillaan jatkavansa liiganousun valmistelua päätöksestä huolimatta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä