Miesten jääkiekkoliiga tiedottaa kotisivuillaan, ettei kaudelle 2024–2025 myönnetä uusia liigalisenssejä. Sarjaan voi siis tulla uusi joukkue aikaisintaan syksyllä 2025.
Päätös on merkittävä, sillä Kiekko-Espoo on ilmoittanut aikeistaan hakea liigalisenssiä. Myöskään tulevalla kaudella Mestiksessä pelaavan Jokerien on siis turha haaveilla liigapaikasta ainakaan ennen kautta 2025–2026.
Kiekko-Espoo kertoo kotisivuillaan jatkavansa liiganousun valmistelua päätöksestä huolimatta.