Jääkiekon MM-kisoihin valmistautuva Nuoret Leijonat, alle 18-vuotiaat Pikkuleijonat ja A-maajoukkue pelaavat marraskuun maaottelutauolla ensimmäiset kansainväliset ottelut sitten koronan katkaiseman kiekkokauden 2019–2020. Naisleijonat leireilee marraskuussa kotimaassa.
A-maajoukkueen kausi polkaistaan käyntiin torstaina 5. marraskuuta käynnistyvässä Karjala-turnauksessa, jossa poikkeusjärjestelyt koskevat niin joukkueita kuin yleisöä. Joukkueiden terveyden varmistamiseksi joukkueet elävät turnausajan kuplassa ilman ulkopuolisia kontakteja.