Lappiin kaksi SM-kul­taa tan­ko­tans­sis­ta – Mandi Koskela ja Aada Kuusela olivat sar­jo­jen­sa parhaat

Lappilaiset junioritankotanssijat taituroivat menestystä tankotanssin SM-kisoissa Salossa. Tankotanssi oli osa kaupungissa järjestettyjen SM-viikkojen ohjelmaa.

Juniori A -sarjan finaaliin yltänyt ranualainen Mandi Koskela oli sunnuntaina sarjansa paras ja voitti SM-kultaa. Koskela kisasi torniolaisen Mind body yoga -salin edustajana.

Koskela uusi kultamitalin, sillä hän menestyi samassa sarjassa myös viime vuonna Jyväskylässä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä