Lap­pi-lii­gas­sa mennään tutusti kuu­del­la jouk­kueel­la – ro­va­nie­me­läis­jouk­kuei­den suurin haas­ta­ja kurkkii So­dan­ky­läs­tä

Kuru Hockey tuuletti mestaruutta maaliskuussa Lappi Areenalla. Sen joukkue haluaa toistaa myös ensi keväänä.
Kuru Hockey tuuletti mestaruutta maaliskuussa Lappi Areenalla. Sen joukkue haluaa toistaa myös ensi keväänä.
Kuva: Ville Hyötylä

Jääkiekon Lappi-liiga eli maamme viidenneksi korkein sarjataso 3-divisioona käynnistyy lauantaina täydellä kolmen ottelun kierroksella.

Joukkuemäärä Lapin lohkossa on sama kuin kahdella aiemmallakin kaudella. Kuuden joukkueen liigassa pelaavat tutusti rovaniemeläiset Rollon Pojat, Kuru Hockey ja Yläkemijoen Kiekko, sekä Kittilän Palloseura, Sodankylän Pallo ja Ivalon Tunturi-Kiekko.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä