Torniolainen Veeti Koivisto, 17, teki räväkän debyytin miesten salibandyn 2. divisioonassa, kun hän nousi Lapin hegemoniaottelun ratkaisupelaajaksi.
Ensimmäisen ottelunsa kemiläisen Sastamolon riveissä pelannut Koivisto iski neljä maalia ja tarjoili kaksi maalisyöttöä, kun rovaniemeläinen Santa's United kukistui 10-7 (2-2, 5-3, 3-2) lukemin.
Koivisto siirtyi vuotta vanhemman veljensä Eetun kanssa kemiläisjoukkueen riveihin 3.
Mainos
Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä
Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi