Lapin mas­ters­pai­non­nos­ta­jil­le kym­me­nen SM-kul­taa Jy­väs­ky­läs­sä

Kymmenen kultaa, neljä hopeaa ja kaksi pronssia oli lappilaisnostajien mitalisaalis Jyväskylässä käydyissä painonnoston masters SM-kilpailuissa.

Naisten sarjoissa mestariksi voimailivat Ounasvaaran Atleetti Klubin Lea Pirttilä ja Eija Selkälä sekä Rovaniemen Reippaan Arja Lohi. Pirttilä nosti 55-vuotiaiden yli 87-kiloisissa yhteistuloksen 105 kiloa (47+58), Selkälä 50-vuotiaiden 76-kiloisissa 131 kiloa (55+76) sekä Lohi 50-vuotiaiden 71-kiloisissa 82 kiloa (36+46).

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä