Lapin Lukko ja Rovaniemen Reipas järjestivät kansainväliset nyrkkeilykilpailut lauantaina Lapin Lukon salilla, Rovaniemellä. Kehässä nähtiin 13 vauhdikasta kamppailua, ja kansainvälisyyttä edustivat luulajalaista I19 IF:ää edustavat nyrkkeilijät.
Avausottelussa Lukon Mona Ylivirta voitti Raahen Nyrkkeilijöiden Tinka Mustosen puhtaasti 3–0.
Kolmannessa ottelussa Reippaan Eetu Yli-Suvanto peittosi Raahen Nyrkkeilijöiden Mikko Ukkolan niin ikään 3–0.