Lapin Lukon salilla nähtiin vauh­dik­kai­ta nyrk­kei­lyot­te­lui­ta

Lapin Lukko ja Rovaniemen Reipas järjestivät kansainväliset nyrkkeilykilpailut lauantaina Lapin Lukon salilla, Rovaniemellä. Kehässä nähtiin 13 vauhdikasta kamppailua, ja kansainvälisyyttä edustivat luulajalaista I19 IF:ää edustavat nyrkkeilijät.

Avausottelussa Lukon Mona Ylivirta voitti Raahen Nyrkkeilijöiden Tinka Mustosen puhtaasti 3–0.

Kolmannessa ottelussa Reippaan Eetu Yli-Suvanto peittosi Raahen Nyrkkeilijöiden Mikko Ukkolan niin ikään 3–0.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä