Moottorikelkkailun snowcrossin neljän paikkakunnan Suomen mestaruuskausi päättyi Hyrynsalmen Ukkohallan laskettelukeskuksessa perjantaina ja lauantaina järjestettyihin osakilpailuihin. Pääluokat Pro ja Pro Lite kamppailivat SM-pisteistä kumpanakin päivänä.
Vääntö Pro-luokan SM-kullasta huipentui Polar Cross Moottorikerhon Miika Lammin ja Lapin Moottorikelkkailijoiden Joonas Keskiahon välille. Keskiaho voitti kauden kolme ensimmäistä osakilpailua, mutta Lammi piti sarjan ykköspaikkaa hallussaan kolmen seuraavan osakilpailun voittojensa vauhdittamana, kun jäljellä oli enää Ukkohallan lauantai.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin