Kolme FC Kemin pe­laa­jaa fut­sa­lin maa­jouk­kue­lei­ri­tyk­seen – ToPV:n Sampo Ala saa näytön paikan

Kolme FC Kemin ja yksi Tornion Palloveikkojen pelaaja on valittu futsalmaajoukkueen uuden päävalmentajan Sergio Gargellin ensimmäiseen leiriryhmään, joka on koolla ensi sunnuntaista torstaihin.

FC Kemistä mukana ovat jo pitempään maajoukkueen runkopelaajiin kuulunut Tuukka Pikkarainen, Vesa Lija ja Taneli Kohonen. Lilja tekee paluun maajoukkueleiritykseen ja Kohonen on tuttu 19-vuotiaiden maajoukkueesta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä