Kemin Palloseura pelasi kolmannen peräkkäisen tasapelinsä jalkapallon Kolmosessa, ja jälleen kotikentällään Sauvosaaressa. Tällä kertaa piste oli kuitenkin KePS:lle voitto, ja vieraana ollut Rollon Pojat pettyi 2-2 (1-1) -tasapeliin.
– Onhan se vähän pettymys. Tarvittavat paikat oli kuitenkin voittoon, ja olisi pitänyt voittaa, mutta vastustaja taisteli hyvin, RoPo:n päävalmentajaa Jari Hietasta tuurannut Matti Kutila sanoi.