KePS aloitti P17 Ykkösen vie­ras­tap­piol­la

Jalkapallon P17-ikäluokan Ykköseen syyskaudelle noussut Kemin Palloseura kärsi avausottelussaan tappion, kun Tampereen Ilveksen kakkosjoukkue oli kotikentällään 4-0 (1-0) lukemin parempi.

Ilves teki avausmaalinsa hieman ennen avauspuoliajan puoliväliä ja kasvatti toisella puoliajalla johtoaan viimeisen puolen tunnin aikana.

KePS:n ensimmäinen kotiottelu on ensi sunnuntaina, kun vieraaksi saapuu JJK Jyväskylä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä