KePS-HauPa 3–1 (2–1)
Kemin Palloseura otti kauden toisen voittonsa jalkapallon Kolmosessa, kun Haukiputaan Pallo kaatui Sauvosaaressa. Edellinen voitto tuli kevätkierroksella Oulussa Tervareita vastaan.
– Pitkään piti odotella seuraavaa voittoa, yli kolme kuukautta. Helpotus päällimmäisenä mielessä. Niin lähellä tässä on kuitenkin oltu voittoja, paljon tasapelejä, eikä voitto tullut helpolla nytkään, KePS:n valmentaja Esa Savolainen huokaili.