Ke­mi­läis­jouk­kue Sas­ta­mo­lo tahkosi 21 kautta samaa sarjaa – nyt ollaan uuden edessä

Monelle kemiläisen Sastamolon pelaajalle ehtivät pohjoissuomalaiset salibandyhallit ja -joukkueet tulla tutuksi, kun joukkue tahkosi 2. divisioonaa 21 kautta.

Nyt reviiri laajenee, kun Sastamolo juhli viime kauden päätteeksi nousua kolmanneksi korkeimmalle sarjatasolle eli Suomisarjaan.

Kausi alkaa perjantaina vierasottelulla oululaista Dynamoa vastaan.

– Totta kai nousu tuo lisäkipinää niin kokeneemmalle kaartille kuin nuoremmillekin pelaajille, tuumailee 13:nnen kautensa Sastamolon pelaajavalmentajana aloittava Jaakko Kvist.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä