Kemiläinen Jussi Pirttikangas , 34, ylsi thainyrkkeilyssä pitkäaikaiseen tavoitteeseensa, kun hän voitti viikonvaihteessa Joensuussa järjestetyissä SM-kisoissa Suomen mestaruuden.
Kobra Kai Kemiä edustava Pirttikangas voitti alle 91-kiloisten sarjan loppuottelussa joensuulaisen Mikko Soikkelin selvin 3-0 lukemin.
–Tämä on tärkein mestaruus, mihin olen kotimaisilla kilpailuareenoilla yltänyt, myhäilee Pirttikangas, jonka lajivalikoimaan kuuluu myös vapaaottelu.