Ke­mi­läi­sel­le Jussi Pirt­ti­kan­kaal­le thai­nyrk­kei­lyn SM-kul­taa - "Tämä on tärkein mes­ta­ruus"

Kemiläinen Jussi Pirttikangas , 34, ylsi thainyrkkeilyssä pitkäaikaiseen tavoitteeseensa, kun hän voitti viikonvaihteessa Joensuussa järjestetyissä SM-kisoissa Suomen mestaruuden.

Kobra Kai Kemiä edustava Pirttikangas voitti alle 91-kiloisten sarjan loppuottelussa joensuulaisen Mikko Soikkelin selvin 3-0 lukemin.

–Tämä on tärkein mestaruus, mihin olen kotimaisilla kilpailuareenoilla yltänyt, myhäilee Pirttikangas, jonka lajivalikoimaan kuuluu myös vapaaottelu.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä