Joose Koivisto (81) iski 1+2-tehopisteet tärkeässä painepelissä Hyvinkäällä sunnuntaina.
Kuva: Pekka Aho / Arkisto
Miesten Suomisarjassa pelaava kemiläinen Sastamolo aloitti vuoden 2026 puolen pelit voitolla ja tappiolla viikonlopun vieraskiertueellaan.
Sastamolo pelasi lauantaina Hämeenlinnassa Steelersiä vastaan ja hävisi 2–4, mutta voitti sitten sunnuntaina Hyvinkäällä yhä pisteettömän SCH:n 8–5.
Päävalmentaja Jaakko Kvist kertoo, että joukkueen tavoite oli lähteä pelaamaan Sastamolon näköistä peliä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut