Ke­Ki:l­le vie­ras­tap­pio II di­vi­sioo­nan avaus­kier­rok­sel­la

Kemijärven Kiekko koki tappion jääkiekon II divisioonan avauskierroksella, kun Ylivieskan Jääkarhut oli kotonaan 5-3 (4-2, 0-1, 1-0) parempi.

Ottelu oli kuitenkin erittäin tasainen, sillä kotijoukkue teki loppulukemat lopussa tyhjiin KeKi:n hakiessa tasoitusta kuudella kenttäpelaajalla ilman maalivahtia.

KeKi johti ottelua vain kertaalleen, kun Ilari Tepsa teki joukkueensa avausmaalin vain reilun minuutin pelin jälkeen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä