Kemijärven Kiekko koki tappion jääkiekon II divisioonan avauskierroksella, kun Ylivieskan Jääkarhut oli kotonaan 5-3 (4-2, 0-1, 1-0) parempi.
Ottelu oli kuitenkin erittäin tasainen, sillä kotijoukkue teki loppulukemat lopussa tyhjiin KeKi:n hakiessa tasoitusta kuudella kenttäpelaajalla ilman maalivahtia.
KeKi johti ottelua vain kertaalleen, kun Ilari Tepsa teki joukkueensa avausmaalin vain reilun minuutin pelin jälkeen.