KeKi kukisti Et-Pon prons­siot­te­lus­sa runsaan 500 kat­so­jan edessä: "Hyvä lopetus kau­del­le"

Viljami Korpela teki Kemijärven Kiekon 2-1 johtomaalin.
Viljami Korpela teki Kemijärven Kiekon 2-1 johtomaalin.
Kuva: Iiro Kerkelä/arkisto

Kemijärven Kiekko veti pitemmän korren jääkiekon 2. divisioonan pohjoislohkon pronssiottelussa, kun se kukisti ylitorniolaisen Et-Pon kotihallissaan runsaan 500 katsojan edessä 5-2 (2-1, 2-0, 1-1).

– Hyvä lopetus kaudella, oli jämäkkää ja fiksua pelaamista. Oli taas hieno tunnelma hallissa, kotiyleisö oli hienosti tukena pudotuspeleissä, kiitteli KeKin päävalmentaja Henri Holmström.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä