Keijo Huusko otti uuden askeleen valmentajaurallaan, kun hänet nimettiin Tornion Pallo-47:n Kakkosen joukkueen päävalmentajaksi.
Pesti on Huuskolle ensimmäinen edustusjoukkueen pääkäskyttäjänä.
– Ensi kauteen lähdetään tutulla runkopelaajakaartilla, joten siinä mielessä tästä on hyvä jatkaa, Huusko toteaa.
TP-47:ää kaksi kautta valmentanut Janne Oksala jäi pois siviilikiireiden takia.