Kansa kuntoon kä­ve­le­mäl­lä – "Meitä vaanii ko­ro­nae­pi­de­miaa pahempi tauti, liik­ku­mat­to­muus ja yli­pai­no"

Se on tiedetty jo pitkään, että kävely on helpoin ja halvin kuntoilumuoto. Nyt suomalaisia patistetaan kävelemään kunnon ja terveyden edistämistalkoisiin.

Asialla on Tahko Pihkala -seura, joka järjestämänä jatketaan 2018 alkanutta Kävelykilometrikisaa.

Kävelykilometrikisa on osa Tahko Pihkala -seuran ja Suomen Ladun Kävelykipinä -kampanjaa, joka haastaa kaikki suomalaiset kävelemään. Toukokuusta syyskuuhun kestävässä kampanjassa on kaksi osaa: yhdistysten ja kuntien järjestämät paikalliset kävelytapahtumat sekä kaikkien halukkaiden kesken käytävä kävelykilometrikisa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä