Leijonat joutui pettymään olympiavälierässä.
Kuva: Emmi Korhonen / Lehtikuva
Miesten olympiaturnaus, välierä, Kanada–Suomi 3–2 (0–1, 1–1, 2–0)
Olympiavälierän tappion jälkeen Leijonien pelaajien kehonkieli kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Lasittunein katsein kaukalosta poistuneet ja haastattelualueen läpi kulkeneet miehet tiesivät olleensa niin lähellä.
Suomalaisen jääkiekon kultaisen sukupolven ensimmäinen ja kenties ainoa tilaisuus olympiakultaan karkasi viime hetkillä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut