Suomi voitti jääkiekon miesten MM-kilpailujen torstain myöhäisottelussa Italian maalein 3–0 ja nousi B-lohkon kärkeen. Puolustaja Tony Sund laukoi kaksi maalia ja hyökkääjä Arttu Ruotsalainen yhden, mutta enempäänkin olisi ollut mahdollisuudet. Italian maalivahti Justin Fazio (33 torjuntaa) piti lukemat siedettävinä.
– Kaksi maalia ei tapahdu joka ilta. Hyvä, että meni sisään, mutta pääasia oli voitto, Sund summasi suoritustaan C Moren televisiolähetyksessä.