Jussi Räsänen on lu­mi­lau­tai­li­joi­den uusi pää­val­men­ta­ja

"Odotan menestystä pidemmällä aikavälillä."

Liperiläinen Jussi Räsänen on aloittanut lumilautamaajoukkueen päävalmentajana. Muun muassa maajoukkueen valmentajana Pekingin olympiaprojektissa sekä lajikehittäjänä ja valmentajana lumilautaliitossa työskennellyt Räsänen aloittaa työssään välittömästi.

– Olen kiitollinen, että minut valittiin tähän tehtävään. Erittäin hyvällä fiiliksellä ja innolla lähden uuteen tehtävään ja kehittämään maajoukkuetta, laskijoita ja lumilautailun valmennusta. Odotan menestystä pidemmällä aikavälillä ja kehitystä koko valmennusorganisaatiossa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä