Johanna Ma­tin­ta­lol­la hieno kauden avaus – poik­kea­va val­mis­tau­tu­mi­nen johti Suomen sprin­tin voit­toon Tai­val­kos­kel­la

Krista Pärmäkoski ja Joni Mäki putosivat välierissä jatkosta.

Rovaniemeläinen, Pöytyän Urheilijoita edustava Johanna Matintalo pitkitti onnistuneesti kauden avaustaan kahdella viikolla. Kauden ensimmäisessä kilpailussaan Matintalo nappasi Suomen cupin perinteisen tyylin sprintin voiton lauantaina Taivalkoskella.

– Otin nyt erilaisen kauden aloituksen. Olo oli Italian leirin ja ensilumien treenien jäljiltä väsynyt ja päätin jättää Vuokatin ja Oloksen kisat väliin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä