Jenny Rau­tion­aho pon­nis­ti en­sim­mäis­tä kertaa ke­sä­mes­ta­rik­si – SM-kul­ta lohkesi 1,5 pisteen erolla Julia Kyk­kä­seen

Ounasvaaran Hiihtoseuran Jenny Rautionaho voitti naisten HS100-mäen lauantaina Lahdessa käydyissä mäkihypyn SM-kesäkilpailuissa. Rovaniemeläinen ponnisti 82,5 ja 85,5 metriä, joista heltisi 200,5 pistettä.

Tiukan vastuksen tarjosi Helsingin Mäkihyppääjien Julia Kykkänen, joka sai 199 pistettä 87 ja 81 metrin hypyistä. Kykkänen johti kisaa avauskierroksen jälkeen 9 pisteellä.

Mestaruutta puolustanut järjestävän seuran Lahden Hiihtoseuran Susanna Forsström oli tiukassa mitalitaistelussa kolmas 195,5 pisteellä (82,5 ja 84,5 metriä).

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä