Jenny Rautionaho jäi viidenneksi normaalimäen SM-kisoissa. Kauden kohokohta oli olympialaisten 12. sija.
Kuva: Jussi Leinonen
Ounasvaaran Hiihtoseuran kärkihyppääjät Jenny Rautionaho ja Timi Heiskanen päättivät kilpailukautensa perjantaiseen normaalimäen SM-kilpailuun Ounasvaaralla.
Viikko sitten Norjassa Rautionaho liiteli maailmancup-kisan yhdeksänneksi Vikersundin lentomäessä. Toisen kierroksen hyppy laskeutui 218,5 metrin kohdalle, mikä on naisten Suomen ennätys.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut