Jal­ka­pal­lo­lii­gal­la "rek­ry­toin­tia" teh­tä­vä­nä – yleisö yk­kös­toi­vee­na uuteen kauteen

Koronastressi on helpottunut: "Ehkäpä yksi huoli vähemmän."

Helsinki

Miesten jalkapalloliiga pyörähtää vauhtiin lauantaina, ja kuten aina futiskeväällä, toiveet ovat korkealla paitsi seuroissa myös liigassa. Takana on kaksi koronan puristamaa kautta, ja nyt toiveissa mennään varjoista kohti valoa.

– Pari vuotta on ollut vähän niin kuin koronan varjossa, ja ensimmäinen asia on, että päästäisiin pelaamaan normaalisti. Ykköstavoite on, että nyt kun korona on väistynyt, yleisö takaisin katsomoon, liigan puheenjohtaja Kaarlo Kankkunen totesi tiistaina kauden avaustilaisuudessa Helsingissä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä