Ivalolaislähtöiset jääkiekkoilijat Iida ja Emma Lappalainen jatkavat kiekkouraansa Helsingin IFK:n paidassa. Ensi kausi on 20-vuotiaille kaksosille toinen HIFK:ssa.
Lappalaiset aloittivat jääkiekon Tunturi-Kiekossa, josta he siirtyivät Rovaniemelle RoKiin. Hyökkääjinä pelaaville siskoksille on kertynyt otteluita Auroraliigan lisäksi U18-ikäisten maajoukkueessa.
HIFK:n kanssa sopimuksen ensi kaudesta teki myös maalivahti Janika Järvikari, 25.