Inter al­tis­tui ko­ro­nal­le - Suomen cupin puo­li­vä­li­erä siirtyi

Tämän viikon lauantaille merkitty jalkapallon Suomen Cupin puolivälieräottelu FC Inter - SJK siirtyy pelattavaksi myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Syynä siirrolle on se, että lähes kaikki FC Interin edustusjoukkueen jäsenet ovat viime viikon torstain ja perjantain harjoitusten yhteydessä altistuneet Covid-19-tartunnalle.

Joukkue on jäänyt tauolle ja altistuneet ovat ennakkotietoihin pohjautuen jo siirtyneet omaehtoisesti karanteeniin odottamaan tartuntataudeista vastaavan lääkärin varsinaisia karanteenipäätöksiä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä