Inka Nur­mi­nen yllätti MM-sprin­tis­sä – mes­ta­ruu­det Norjaan ja Iso-Bri­tan­niaan

Suomi sai kaksi suunnistajaa kymmenen parhaan joukkoon MM-kilpailujen henkilökohtaisessa sprintissä Tanskassa torstai-iltana. Vejlen kaupungin kaduilla käytiin teknisesti vaativa sprintti, jossa useat ennakkosuosikit sortuivat virheisiin.

Miesten kilpailun vei nimiinsä Norjan Kasper Fosser. Hopealle suunnisti Ruotsin Gustav Bergman ja pronssille Belgian Yannick Michiels.

Miika Kirmula oli parhaana suomalaisena 11:s. Ero voittajaan oli 58 sekuntia ja pronssimitaliin reilut puoli minuuttia.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä