Napa-Pesis taisteli kotonaan urhoollisesti pohjoislohkon sarjakärkeä Oulunsalon Vasamia vastaan. Kotijoukkueen Anu Lempiäinen toi joukkueensa kymmenestä kotiutetusta juoksusta kolme, josta hänet palkittiin pelin parhaana.
Kuva: Iiro Kerkelä
Sunnuntaina naisten suomensarjassa pelattu Napa-Pesis–Oulunsalon Vasama -peli päättyi rovaniemeläisten tappioon. 0–2 (4–5, 6–10) päättyneen ottelun ensimmäinen jakso oli rovaniemeläisiltä tasokas. Pohjoislohkon sarjakärjen otteisiin vastattiin uskaliaalla sisäpelillä, mikä kavensi jakson loppulukemia merkittävästi, vain yhteen juoksuun.