Hopea maistui Koyaman Niilo Aho­lai­sel­le – nuoret judokat päät­ti­vät SM-sar­jan­sa Ro­va­nie­men ta­ta­mil­la

Koyaman Niilo Aholainen makusteli tyytyväisenä judon nuorten SM-osakilpailun hopeamitalia lauantaina Lapin urheiluopistolla, Rovaniemellä. Aholainen otteli 15-vuotiaiden poikien sarjassa 55 kiloa.

Koyaman järjestämä kilpailu oli samalla tuttua Samurai cupia, jonka viimeinen osakilpailu käytiin urheiluopiston tatamilla. Aholaisen päivän saldo oli kolme voittoa ja yksi tappio.

– Olen erittäin tyytyväinen hopeaan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä