Kahden viikon ottelutauolta palanneen RoKIn ilonaiheet olivat vähissä perjantai-iltana Kokkolassa. Ensimmäinen kauden kuudesta kohtaamisesta Mestiksen runkosarjasta oli jo kahden erän jälkeen paketoitu. 1-6 tappiossa rovaniemeläiset voivat lohduttautua kolmannen erän ryhtiliikkeestä.
Rovaniemeläisillä pitää viikonloppuna kiirettä jäällä, kolme ottelua kahteen ja puoleen vuorokauteen. Myös istumalihakset ovat koetuksella, sillä bussikyytiä tulee 1500 kilometrin edestä.