FTK-Tor­nio ei saanut kat­kais­tua tap­pio­put­keaan

Futsal Team Kemi-Tornion tappioputki naisten futsal-liigassa venähti jo seitsemän ottelun mittaiseksi, kun se kärsi 1-3 (1-3) kotitappion jyväskyläläiselle Kampuksen Dynamolle.

Kotijoukkue meni Tiia Juntikan puskumaalilla johtoon, kun hän oli kärkkäänä paluupallotilanteessa KaDy:n maalivahdin torjuttua kotijoukkueen parhaana palkitun Jenni Suhosen laukauksen.

Sitten vieraat kuitenkin tekivät seitsemän minuutin sisään kolme osumaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä