FTK rat­kai­si toisen puo­li­ajan alun no­peil­la maa­leil­la

Toisen puoliajan alun kaksi maalia alle minuutissa käänsivät pelin Futsal Team Kemi-Tornion voitoksi naisten futsal-liigassa lauantaina Kaustisilla.

Kotijoukkue Pohjan-Veikot joutui niiden myötä nöyrtymään 3-4 (3-2) tappioon. Ottelu piti alunperin pelata Torniossa, mutta koronarajoitusten takia se siirrettiin Kaustisille.

Vierasjoukkueen osumat tauon jälkeen viimeistelivät Emma Heikkilä ja Anna Keränen, joka teki myös joukkueensa avausmaalin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä