Shelly-Ann Fraser-Pryce pinkoi 100 metrin mestariksi MM-kisojen ennätyksellä.
Kuva: Robert Ghement
Jamaikalainen Shelly-Ann Fraser-Pryce on voittanut naisten sadan metrin MM-kultaa viidennen kerran. Eugenessa hän johdatti jamaikalaiset kolmoisvoittoon juoksemalla voittoon MM-kisaennätyksellä 10,67.
Fraser-Pryce, 35, on voittanut naisten satasen MM-kisoissa vuosina 2009, 2013, 2015, 2019 ja 2022.
Shericka Jackson juoksi hopealle ennätyksellään 10,73. Viiden olympiakullan juoksija Elaine Thompson-Herah oli kolmas ajalla 10,81.
Päivää aiemmin yhdysvaltalaiset miesjuoksijat ottivat satasella kolmoisvoiton.