FC Kemi taipui kauden en­sim­mäi­seen tap­pioon Val­kea­kos­kel­la – pe­laa­ja­val­men­ta­ja Boris Cizmar sai kat­sel­la pu­nais­ta korttia

FC Kemi kärsi kauden ensimmäisen tappionsa miesten futsal-liigassa, kun valkeakoskelainen Mad Max oli kotisalissaan 6-4 (3-3) lukemin vahvempi.

FC Kemin pelaajavalmentaja Boris Cizmar sai katsella toisen varoituksen myötä punaista korttia toisen puoliajan puolivälissä.

Cizmaria taklattiin keskialueella, mutta kun erotuomarin pilli ei soinut, niin Cizmar kuumeni tilanteessa ja protestointi toi toisen keltaisen kortin ja ulosajon.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä