FC Kemi otti neljännen peräkkäisen voittonsa miesten futsal-liigassa, kun Valkeakosken Mad Max kaatui Kemissä selvästi 5-1 (2-0). Vesa Lilja viimeisteli ottelun lopussa hattutempun ampumalla maalipotkusta loppulukemat vieraiden tyhjään maaliin. Lilja palkittiin ansaitusti FC Kemin parhaana pelaajana.
– Kaikki pelit ratkeavat siihen, kuten tämäkin, että puolustuspelaaminen toimii hyvin. Tulemme kyllä saamaan maalipaikkoja.