Kemijärven Kiekko joutui taipumaan myös kotihallissaan Ylitornion Et-Po:lle jääkiekon II divisioonan pohjoisen lohkon välierissä. KeKi hävisi kotiottelunsa lähes täyden hallin, 560 katsojaa, edessä 2-4 (0-1, 2-2, 0-1). Perjantaina Et-Po oli voittanut Ylitorniolla 4-0, ja meni näin sarjan loppuotteluun otteluvoitoin 2-0.
– Lauantaina oli yhtä tiukka peli kuin perjantaina. Lähdimme ottelupariin suosikkiasemasta, mutta kyllä KeKi pelasi hyvin.