Lista: Näissä pai­kois­sa on voinut al­tis­tua ko­ro­na­vi­ruk­sel­le

Mainos: Lapin Kansan syys­lo­ma­tar­jous 5 viikkoa diginä ja pai­net­tu­na! Tilaa tästä.

Tilaajille

Esa­pek­ka Lappi to­tut­te­lee hu­ven­nei­siin he­vos­voi­miin ja kep­pi­vaih­tee­seen

Rovaniemen MM-rallin savolaiskuskit toivovat lisää automerkkejä sarjaan ja ajopaikkoja tehdastalleihin.

Yhden MM-osakilpailun urallaan voittanut ja vajaat kymmenen kertaa palkintopallille noussut Esapekka Lappi testasi Volkswagenin R5-autoa maanantaina vajaat 100 kilometriä Kauniinlammentiellä. Lapin kartturina toimii tutusti Janne Ferm.
Yhden MM-osakilpailun urallaan voittanut ja vajaat kymmenen kertaa palkintopallille noussut Esapekka Lappi testasi Volkswagenin R5-autoa maanantaina vajaat 100 kilometriä Kauniinlammentiellä. Lapin kartturina toimii tutusti Janne Ferm.
Kuva: Pekka Aho

Suomalaisten rallikuskien määrä lajin MM-sarjassa on huvennut sitä mukaa kun tehdastallit ovat vetäytyneet tai supistaneet ajo-ohjelmaansa. Kuukausipalkkaa nauttivat tällä erää enää Toyotan Kalle Rovanperä ja Fordin Teemu Suninen. Jälkimmäinenkin ajaa vain osan MM-osakilpailuista.

WRC3-luokan MM-tittelin viime kaudella napanneella Jari Huttusella on jalka oven välissä Hyundaille merkin N-tiimin väreissä, mutta täysiveriseksi tehdaskuskiksi häntäkään ei voi tituleerata, vaikka sopimus onkin kahdeksasta MM-rallista.