Vuonna 2017 Reijo Jylhä oli maajoukkueen päävalmentajana Rukan maailmancupissa. Marraskuussa on edessä paluu samaan paikkaan maajoukkuevalmentajana.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Vuosi sitten Krista Pärmäkoski heitti Reijo Jylhälle, että palaisiko hän maastohiihdon naisten maajoukkueen valmentajaksi. Kieltävä vastaus tuli naurun saattelemana.
Viime keväänä Olympiakomitea otti yhteyttä samalla asialla. Ensimmäinen ajatus oli jälleen, että ei.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut