Eetu Nousiainen selviytyi ainoana suomalaisena toiselle kierrokselle mäkihypyn kesä-gp:llä Itävallan Hinzenbachissa. Hän sijoittui 28:nneksi 84 ja 77 metrin hypyillään, joista heltisi 194,7 pistettä. Kisa hypättiin normaalimäestä (HS90).
Voiton nappasi Puolan Dawid Kubacki 265,7 pisteellä (hypyt 94 ja 93,5 metriä) ennen Slovenian Anze Lanisekia ja isäntämaan Manuel Fettneriä.