Miesten lentopallomaajoukkueen passarin Eemi Tervaportin puolalaisjoukkue Jastrzebski on jo toisen kerran koronakaranteenissa. Tällä kertaa joukkueesta kuusi pelaajaa on saanut positiivisen tuloksen testeistä Romaniassa pelatun miesten lentopallon Mestarien liigan ottelun jälkeen.
Viikko sitten Jastrzebski kohtasi Galatissa CSM Arcada Galatin ja selviytyi voitolla Mestarien liigan lohkovaiheeseen.
– Nyt ollaan taas sitten kymmenen päivää kotona karanteenissa.Täytyy