SBT Tornion salibandykausi miesten edustusjoukkueen osalta on ollut kaksijakoinen. Ensimmäiset sarjapelit ovat menneet tuloksellisesti hieman odotettua heikommin. Miesten 3.divisioonassa joukkueen saldona on kuudesta sarjaottelusta kolme voittoa.
Suomen Cupissa joukkue on puolestaan hivuttautunut ainoana lappilaisjoukkueena viidennelle kierrokselle. Joukkue haluaa vielä jatkaa korkeammalla sarjatasolla olevien joukkueiden pudottamista. Viidennellä kierroksella sunnuntaina 13.11.2022
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin