Cup kul­ke­nut, sar­ja­pe­leis­sä ai­lah­te­le­vai­suut­ta – sa­li­ban­dy­jouk­kue SBT Tornio nousi viime kauden päät­teek­si 3-di­vi­sioo­naan

SBT Tornion salibandykausi miesten edustusjoukkueen osalta on ollut kaksijakoinen. Ensimmäiset sarjapelit ovat menneet tuloksellisesti hieman odotettua heikommin. Miesten 3.divisioonassa  joukkueen saldona on kuudesta sarjaottelusta kolme voittoa.

Suomen Cupissa joukkue on puolestaan hivuttautunut ainoana lappilaisjoukkueena viidennelle kierrokselle. Joukkue haluaa vielä jatkaa korkeammalla sarjatasolla olevien joukkueiden pudottamista. Viidennellä kierroksella  sunnuntaina 13.11.2022

Ilmoita asiavirheestä