Ensi viikonloppuna se sitten vihdoin koittaa, jos ei urheilumaailman mullin mallin pistänyt koronavirus tee vielä ikävää yllätystä. Saksan jalkapallon pääsarja Bundesliiga alkaa, ja tolppien väliin palaa pian myös yksi sarjan eliittimaalivahdeista. Jolla intoa todellakin vaativaan tehtäväänsä piisaa.
– Totta kai hinku on kova pelaamaan!, Leverkusenin ja Suomen maajoukkueen tähtivahti Lukas Hradecky huudahti sähköpostitse STT:lle viime viikolla.